痴心長情吉

與小吉坐巴士時,看到一個小男孩自己過馬路後繼續向前走,小吉問:「點解個小朋友自己一個行嘅?」這問題是兩鳥吉在看到落單的小孩必問的,我答:「這小孩比較大了,該有小學五年級了。所以自己出街都可以嘅。」吉追問:「咁我地五年班係咪都係自己出街?」被迫到牆角,我只好硬著頭皮答:「都可以嘅。」豈料他峯廻路轉道:「但係我唔想喎,我想成日都同媽咪一齊。」☺️

吉,我們走著瞧。
——————————–

20141110-083735-31055599.jpg

發表迴響

