常聽說當上母親後就會明白母愛的偉大,對這說法恕我不能認同,因自己的母親有多偉大該是一直心知肚明,反而當上了母親後卻會發現自己的母親有哪些地方做得不足,自己在育兒方面引以為戒。

我個人體驗是,在當上母親後,孩子讓我更明白愛的本質,讓我看到愛的實體,助我理解神對人的愛。

可能是拜吃人奶所賜,鳥吉一直都是較黏我,甚至嘗過苦頭,因功課而被我痛罵的小鳥仍會說:「其實我想你教我做功課多D,你可唔可以唔好咁悪?」老爸若聽到該又要心痛了。

昨晚小吉脫光衣服準備要踏進浴室洗澡前,問我:「係咪人人大個咗都會剩係鍾意同朋友玩,唔再同媽媽玩㗎?」這是我前一陣子在他面前作的感嘆,所以我答是,他又問「點解呀?」我說:「因為到時你會覺得媽媽唔好玩,朋友好玩D。你依家係咪覺得媽媽好好玩?」他肯定地點頭並說:「係。但係我會一直覺得你好好玩㗎。」說罷方正式步入浴室開始洗澡。

20140912-195201-71521691.jpg

發表迴響

