小鳥語錄(三)

臨睡前,躺在床上的小鳥有感而發地對我說:「媽媽,我覺得我每日瞓完覺都唔同咗呀。」正在忙碌作各樣睡前準備的我敷衍地應著:「係呀?點樣唔同咗呀?高咗?」我以為這話題是源於學校正在教有關身體成長課程。她的答案卻是令人喜出望外:「我每次瞓完覺,我D被都比人搕咗,成日瞓完覺都唔同咗呀。」
##############
我家推行「課外溫習儲貼紙送禮物計劃」已有大半年,成效未敢說,但禮物卻是送了不少。為了增加計劃的吸引力,供選擇的禮物總類煩多,全都是他們夢𥧌以求的物品,填滿一整個環保袋。
快將儲齊貼紙可以換禮物的小鳥,苦惱地看著兩款禮物,不知如何取捨。過了一會,她跑來跟我說:「媽媽,你可唔可以唔好再買禮物呀?好難揀呀,我樣樣都想要。」

發表迴響

