小吉語錄(二)

某天晚飯時間,小吉若有所思問我:媽媽,點解D天氣咁唔穩陣嘅?不大肯定他的真正問題,定晴看著他良久,愚媽頓悟道:有時好天,有時落雨,唔係天氣唔穩陣,係天氣唔穩定。

又某天,正要下班時小吉來電,以甜甜的聲線問我:你係咪返緊屋企喇?我答是呀,他再追問:咁你係咪好快就返到㗎喇?聽到兒子如此急著要見媽媽,我充滿了愛意地立即飛奔回家。到家時已過了半個小時,吉並沒有如預期中狂喜地迎接我,我以為熱情已過,怎料待我稍稍安頓好,他拉我到書架前,指著故意被媽媽收得隱密的新禮物,不卑不亢地對我說:你可唔可以攞嗰部遙控車比我呀?我有點疑惑,所以把車交給他時,忍不住問了一句:你叫我快D返,就係想我攞部車比你呀?

發表迴響

