離巢

不久前,四歲的小鳥跟我談及結婚的事,她問我結婚後是否要跟老公一起住,我隨口答:係呀,所以你大個結婚後會搬走,唔同爸爸媽媽住,搬去同老公兩個人住架喇。她不明所以,我便說:因為你大個喇,好似三隻小豬咁,佢媽媽都要小豬自立,叫佢地搬出去自己住。小鳥立刻回應道:我唔要結婚喇。然後就不響了。我輕描淡寫問:係咪你唔想搬開呀?你想同爸爸媽媽一齊住?她罕有地驕嗲地點頭,然後一頭栽進我懷裡。

怪不得大部分父母都想盡辦法留住女兒在身邊,不願意失去這個暖透心窩的可人兒。

發表迴響

