開心果

這陣子心情本來不大好,所以也沒心思寫甚麼,但最近一些與小鳥的對話有必要記錄下來,好好分享。

小鳥跟媽媽在一家金魚鋪看到小丑魚(小鳥稱之為Nemo魚),可愛非常,媽媽就說可以考慮養在家裡,但要先問問爸爸。過了幾天,可能小鳥看不到鳥媽有任何行動,所以就有以下對話:
鳥:媽媽,不如我地屋企養Nemo魚吖?
媽:Nemo魚係鹹水魚,要養都幾麻煩,要有人打理先得架。
鳥停頓了一下問:點解要有人打我先得呀?
想了想才會意的媽答:唔係呀,打理即係照顧呀。
鳥即追問;點解打我即係照顧我呀?
笑到氣絕的鳥媽已經不知道可以再說甚麼…

話說鳥爸鳥媽很早就向小鳥灌輸關於死亡的概念,但只有兩歲多的她不可以接受爸媽有一天會死,一口咬定爸媽不會死。小鳥現在快要四歲,接觸過不同性質的死亡事件,明白了當中的意思,也接受了爸媽有一天會離開她的事實。她也接受得不要太好,每一兩天就會聽到她對我們死後作的一些安排,譬如衣服的分配。
媽:你這件衫不如比細佬啦,有點窄呀。
鳥:但係呢件衫我好鍾意架喔。
媽:唔緊要啦,細佬著你呢件,你著我果件咪得咯。
鳥:好吖,咁你死左,我著你呢件衫吖。
鳥媽只好無奈地接受她這個安排咯。

2 thoughts on “開心果

  1. 小鳥已經進入點解期. 0個日佢攞左我個軍人figure, 我話, 件外套可以除低見到件制服, 佢問點解件衫可以除. 我話, 因為件衫可以除囉, 即刻收聲. 由此可見, 任何答案, 只要加上’因為’, 即刻得左, wakakakaka.

發表迴響

