小鳥語錄(一)

“媽媽,我第日大個,你可唔可以比我搬屋呀?”小鳥一天放學後,突然冒出這個要求。我心裡不願,但想到自己婚前不也一直希望搬離爸媽自住嗎?人同此心,仲使十萬個不情願,我還是輕快地說了一聲“好呀!”。之後的對話,節錄如下:

媽:(心疼地)“咁你要搬去邊度呀?”
鳥:“大環山咯。” (註:附近游泳池所在之處)
媽:(彷然大悟)“哦!咁媽媽同爸爸係唔係一齊搬呀?”
鳥:“係呀。仲有細佬添呀!咁可唔可以搬呀?”
媽:“哦,咁梗係得啦。不過,你有無錢架?”
鳥:“有,我大個返工賺錢呀麻。不過你地唔好喊喔。”(註:我們上班離家時,她大哭。)
媽:“咁你放工會唔會同我地玩呀?”
鳥:“會。咁你地唔好喊呀。”
媽:“哦!”

所以呢,凡事要慢慢的說,慢慢的聽,就不會說錯,也不會聽錯。

發表迴響

